
Vă întrebaţi probabil ce este acela un Daiso şi ce vrea el!
Ei bine, Daiso-Sangyo este un lanţ de magazine japonez specializat în vînzarea de produse de foarte buna calitate si foarte ieftine in acelasi timp, aşa numitele "one dollar shop" sau, în varianta romana, "orice produs 3 lei" nu este nici pe departe Daiso, deoarece nu vand produse proaste chineziste naspa..
In magazinele Daiso veti gasi peste 20.000 de articole diferite in fiecare magazin” …si “1000 de articole noi in fiecare luna”

Am aflat despre pătrunderea Daiso în România dintr-o discuţie de pe Anime-Club unde puteţi găsi părerile celor care au vizitat magazinul din incinta hypermarketului Auchan Titan din Bucureşti. De acolo aflăm că în România există deja patru magazine, în Bucureşti, Piteşti, Cluj şi Galaţi.
Căutînd pe net cu ajutorul lui Google, prin Web-ul general respectiv pe cel românesc, mai aflăm că lanţul a pătruns în România la sfîrşitul lui 2007, că în 2008 îşi propun să ajungă la 10 magazine şi la 40 în următorii 3 ani precum şi la o investiţie totală de cca. 18 milioane de euro, că deţin 60% din piaţa japoneză, au 2800 de magazine în Asia şi SUA, cifră de afaceri anuală de 3 miliarde de dolari şi că România este prima ţară europeană unde se extind.
Lanţul de magazine Daiso, liderul segmentului de retail de magazine cu preţ unic de vânzare din Japonia a intrat în luna noiembrie pe piaţa locală, prin deschiderea magazinelor în Bucureşti, Piteşti, Cluj, Arad. Lansarea primului magazin, cel din Piteşti în România reprezintă intrarea grupului Daiso pe piaţa din Europa.
Investiţia totală în lansarea pe piaţa locală a primului magazin Daiso s-a ridicat la valoarea de 450.000 euro, dintre care 200.000 euro au fost direcţionaţi către amenajarea spaţiului de vânzare, iar alţi 250.000 de euro au fost alocaţi asigurării stocului de produse.
„Succesul înregistrat de Grupul Daiso pe plan mondial precum şi oportunităţile de dezvoltare a acestui tip de business identificate pe piaţa locală ne-au convins că este un moment foarte bun pentru lansarea primelor magazine cu preţ unic de vânzare” operate sub brandul Daiso în România. Potenţialul acestui segment de retail este foarte mare pe piaţa locală. De aceea ne propunem ca în următorii ani să investim în extinderea accelerată a reţelei de magazine” declară Dan Rus, director executiv Daiso Shop România.
Try it !!!! Nu vei regreta.
1 comments:
spooky ,scrii despre magazine chinezesti pe blog ?? ma enervezi :))
Trimiteți un comentariu